• 1401/02/21
  • - تعداد بازدید: 1058
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

وظایف پرسنل مرکز تلفن

  • برقراری ارتباط تلفنی داخلی بین کارکنان واحد مربوطه و پاسخگوئی به مراجعات تلفنی افراد
  • برقراری ارتباط تلفنی بین کارکنان واحد مربوطه و کارکنان سایر موسسات و سازمانهای داخل شهر یا سایر نقاط کشور
  • برقراری ارتباط تلفنی با خارج از کشور حسب دستور ریاست بیمارستان
  • نظارت مداوم در کار دستگاههای مرکزی تلفن و خطوط تلفنی تحت نظر و گزارش به موقع تعمیرات مورد نیاز
  • نظارت بر انجام تعمیرات جزئی نظیر تعویض لامپ ، فیوز ، کلید ، و رفع اتصالات معمولی و سطحی سیمها و نصب تلفن جدید
  • پیج کردن برای کلیه موارد مورد نیاز در سیستم از قبیل: خدمات ، همراه بیمار ، پرسنل پرستاری ، اینترنها
  • پیج کردن و اطلاع رسانی درمورد کنفرانسها و جلسات با مسئولین محترم
  • همکاری با روابط عمومی و پیج مسائل مربوط به اطلاع رسانی در مورد مناسبتهای عزاداری و جشن های مختلف و ...
  • گرفتن شماره های مربوط به پذیرش بیماران به بیمارستانهای شیراز ( از جمله ستاد هدایت ، انکال اعزام ، کشیک اورژانس ، اتندینگ مربوطه به دفعات متعدد )
  • برقراری ارتباط از طرف بیمارستانهای اطراف به این بیمارستان و پذیرش بیماران آنها (داراب ، جهرم ، گراش ، استهبان ، نیریز و ..) به سوپروایزور و اینترن اتفاقات
  • گرفتن شماره های اتندینگ کشیک جهت پذیرش بیمار جهت سوپروایزور و اینترن مربوط و اطلاع رسانی به بیمارستانهایی که درخواست پذیرش دارند.
  • هماهنگ کردن با پرسنل نقلیه در هر ساعت از شبانه روز جهت رفت و امد اتندینگ بصورت اورژانس و غیر اورژانس
  • برقراری تماس بین کارکنان بیمارستان با (ام ، آر ، آی – سنگ شکن – ماموگرافی – تراکم استخوان – دیالیز – بیمارستان شریعتی و آزمایشگاه و قسمتهای مختلف مدیریتی
  • جوابدهی و ارتباط بین ارباب رجوع و درمانگاه حضرت ولی عصر (عج ) به تعداد بسیار زیاد
  • گرفتن شماره موبایل و شماره خارج از شهر بر حسب دستور مسئولین جهت اطلاع به افرادی که نوبت نوار مغزیا اندوسکوپی یا نوار عصب دارند.
  • گرفتن شماره موبایل برایofو انکالی پرسنل جهت بخشهای مختلف بیمارستان
  • همکاری با تیمcprو هماهنگ کردن بصورت پیج و تلفنی با افراد ذیربط ( سوپروایزور – اینترن بخش – اینچارج بیهوشی)
  • فراهم کردن دفتر راهنمای تلفن (شماره کلیه بیمارستانهای استان فارس ، اساتید ، پرسنل )و به روز نگه داشتن آن
  • هماهنگی و اقدام برای رفع اشکالات خطوط تلفن که به بیرون از بیمارستان مربوط می شود
  • هماهنگی با مرکز ستاد هدایت شهرستان فسا
  • تنظیم برنامه کار تلفن خانه و تقسیم وظایف بین عوامل تحت سرپرستی و ارائه همکاری های لازم
  • رعایت نزاکت و ادب و خودداری از استراق سمع
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: