وظایف پرسنل مرکز تلفن
- برقراری ارتباط تلفنی داخلی بین کارکنان واحد مربوطه و پاسخگوئی به مراجعات تلفنی افراد
- برقراری ارتباط تلفنی بین کارکنان واحد مربوطه و کارکنان سایر موسسات و سازمانهای داخل شهر یا سایر نقاط کشور
- برقراری ارتباط تلفنی با خارج از کشور حسب دستور ریاست بیمارستان
- نظارت مداوم در کار دستگاههای مرکزی تلفن و خطوط تلفنی تحت نظر و گزارش به موقع تعمیرات مورد نیاز
- نظارت بر انجام تعمیرات جزئی نظیر تعویض لامپ ، فیوز ، کلید ، و رفع اتصالات معمولی و سطحی سیمها و نصب تلفن جدید
- پیج کردن برای کلیه موارد مورد نیاز در سیستم از قبیل: خدمات ، همراه بیمار ، پرسنل پرستاری ، اینترنها
- پیج کردن و اطلاع رسانی درمورد کنفرانسها و جلسات با مسئولین محترم
- همکاری با روابط عمومی و پیج مسائل مربوط به اطلاع رسانی در مورد مناسبتهای عزاداری و جشن های مختلف و ...
- گرفتن شماره های مربوط به پذیرش بیماران به بیمارستانهای شیراز ( از جمله ستاد هدایت ، انکال اعزام ، کشیک اورژانس ، اتندینگ مربوطه به دفعات متعدد )
- برقراری ارتباط از طرف بیمارستانهای اطراف به این بیمارستان و پذیرش بیماران آنها (داراب ، جهرم ، گراش ، استهبان ، نیریز و ..) به سوپروایزور و اینترن اتفاقات
- گرفتن شماره های اتندینگ کشیک جهت پذیرش بیمار جهت سوپروایزور و اینترن مربوط و اطلاع رسانی به بیمارستانهایی که درخواست پذیرش دارند.
- هماهنگ کردن با پرسنل نقلیه در هر ساعت از شبانه روز جهت رفت و امد اتندینگ بصورت اورژانس و غیر اورژانس
- برقراری تماس بین کارکنان بیمارستان با (ام ، آر ، آی – سنگ شکن – ماموگرافی – تراکم استخوان – دیالیز – بیمارستان شریعتی و آزمایشگاه و قسمتهای مختلف مدیریتی
- جوابدهی و ارتباط بین ارباب رجوع و درمانگاه حضرت ولی عصر (عج ) به تعداد بسیار زیاد
- گرفتن شماره موبایل و شماره خارج از شهر بر حسب دستور مسئولین جهت اطلاع به افرادی که نوبت نوار مغزیا اندوسکوپی یا نوار عصب دارند.
- گرفتن شماره موبایل برایofو انکالی پرسنل جهت بخشهای مختلف بیمارستان
- همکاری با تیمcprو هماهنگ کردن بصورت پیج و تلفنی با افراد ذیربط ( سوپروایزور – اینترن بخش – اینچارج بیهوشی)
- فراهم کردن دفتر راهنمای تلفن (شماره کلیه بیمارستانهای استان فارس ، اساتید ، پرسنل )و به روز نگه داشتن آن
- هماهنگی و اقدام برای رفع اشکالات خطوط تلفن که به بیرون از بیمارستان مربوط می شود
- هماهنگی با مرکز ستاد هدایت شهرستان فسا
- تنظیم برنامه کار تلفن خانه و تقسیم وظایف بین عوامل تحت سرپرستی و ارائه همکاری های لازم
- رعایت نزاکت و ادب و خودداری از استراق سمع