• 1401/02/21
  • - تعداد بازدید: 411
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شرح وظايف پست سازمانی انتظامات

شرح وظایف

  • حفاظت از اموال وتجهيزات اداري تحت كنترل
  • كنترل ورود.خروج اشخاص ووسايل نقليه وتجهيزات وكالادر وقت اداري و خارج از وقت اداري
  • پيش بيني هاي لازم به منظور جلوي گيري از بروز حوادث مانند اتش سوزي.خرابي.دزدي.وساير
  • مواردوحوادث غير متقربه در ساختمان يا اموال وتجهيزات تحت كنترل
  • اطلاع فوري اتفاقات و حوادث ناگهاني نظير اتش سوزي . دزدي.خرابي.انتظامي و مسئولين امر وانجام اقدامات احتياطي اوليه
  • گزارش چگونگي انجام وظيفه وشرح كليه پيشامدها درمدت انجام وظيفه
  • حفظ و حراست از تمام يا قسمتي از ساختمان ومنازل ومحوطه وساير موارد تحت كنترل طبق مقررات و دستورات صادره
  • پا سخگوئي به اشخاص ومراجعين در خارج از وقت اداري
  • خودداري از ترك محل نگهباني به همين دليل در موقع انجام وظيفه
  • جلو گيري از تجمع بي مورد افراد متفرقه در محل اتاق نگهباني
  • انجام ساير امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات



کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: