• 1402/11/12 - 09:13
  • - تعداد بازدید: 198
  • - تعداد بازدیدکننده: 198
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در آستانه ایام مبارک دهه فجر گامی دیگر در ارتقاء خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا؛

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا از تحویل دستگاه جدید آزمایشگاهی و مواد مصرفی اهدایی وزارت بهداشت و با همکاری بانک مرکزی از محل تجهیزات وام بانک جهانی و سازمان جهانی بهداشت برای کمک به کشورهای درگیر کووید۱۹ به ارزش فعلی حدود 40 میلیارد ریال به این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا؛ دکتر پیمان منوچهری ضمن قدردانی از تلاش های هیات رئیسه، مدیران و کارشناسان ستادی و محیطی مرتبط با پروژه گفت: دستگاه های جدید آزمایشگاهی شامل 1 دستگاه بیوشیمی و 1 دستگاه هماتولوژی اتومات از برند میندری بهمراه مواد مصرفی که به آزمایشگاه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تحویل شده است و ارزش بسته تجهیزاتی حدود 40 میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: با اضافه شدن این تجهیزات جدید و پیشرفته، گام مهم دیگری در ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی دولتی در شهرستان برداشته می شود و شاهد ارتقاء خدمات آزمایشگاهی و افزایش رضایتمندی مراجعین و بیماران در آزمایشگاه های دولتی تحت پوشش دانشگاه خواهیم بود.
 
رئیس بیمارستان با اشاره به سیاست های آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت در جهت تشکیل شبکه آزمایشگاهی و توزیع عادلانه خدمات تشخیصی و درمانی اضافه کرد: در مراحل بعدی و با پیگیری های انجام شده، تجهیزات آزمایشگاهی دیگر از جمله میکروسکوپ های نوری و دستگاه های آلایزا اتومات به این مرکز آزمایشگاهی تحویل خواهد شد.
پروژه پاسخ به فوریت بهداشتی کووید-19-تامین مالی تکمیلی (ICERP-AF) نتیجه تلاش مشترک بین دولت جمهوری اسلامی ایران، بانک جهانی و سازمان جهانی بهداشت است. پروژه  مذکور که در ژانویه 2022 در پی اخذ وام 76 میلیون یورویی جمهوری اسلامی ایران از بانک جهانی آغاز شد، نشانگر عزمی قاطع برای بهبود دسترسی به تجهیزات و خدمات پزشکی نجاتبخش در کشور است.
 
  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه,اخبار تصویری
  • کد خبر : 10555
کلمات کلیدی
رضا اله دادپور
خبرنگار

رضا اله دادپور

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: