• 1403/02/18 - 14:49
  • - تعداد بازدید: 109
  • - تعداد بازدیدکننده: 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین گرامیداشت روز ماما و تقدیر از ماماهای نمونه دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد

آیین گرامیداشت روز جهانی ماما و تجلیل از ماماهای نمونه با حضور هیات رییسه دانشگاه، جمعی از مدیران و ماماها در تالار شهدا و مدافعان سلامت بیمارستان امام حسین(ع) برگزار گردید.

به گزارش واحد روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن قدردانی از تلاش های جامعه مامایی گفت: حیات انسان، والاترین و با ارزش ترین نعمت خداوند متعال است و ماما اولین فردی است که این هدیه الهی را درک می‌کند.

دکتر مهدی رضاییان با بیان اینکه کار در حوزه سلامت سختی و مسئولیت بالایی دارد، افزود: در حوزه مامایی حس مسوولیت و زحمات آنها دوچندان می شود و همزمان هم جان مادر و هم  نوزاد در دستان ماما می باشد.

وی اضافه کرد: با وجود تمام سختی ها و مشکلات و تنگناها، ما به زحمات و خدمات همه همکاران بخصوص ماماها واقف هستیم و تمام سعی هیات رییسه دانشگاه بر این است که قدردان زحمات باشیم.

در ادامه دکتر حق جو معاون بهداشت و دکتر فرح وشی معاون درمان در خصوص اهمیت کار ماما و سهم آنها در جوانی جمعیت کشور و همچنین تأمین، حفظ، ارتقای سلامت مادر و نوزاد و اجرای سیاست‌های ترویج زایمان طبیعی و زایمان بدون درد، ارایه خدمات مراقبت بارداری و زایمان مطالبی بیان کردند.

تقدیر از ماماهای نمونه و اجرای گروه سرود جوانی جمعیت دانشگاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه,اخبار تصویری
  • کد خبر : 11139
رضا اله دادپور
خبرنگار

رضا اله دادپور

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: