• 1402/07/06 - 09:49
  • - تعداد بازدید: 415
  • - تعداد بازدیدکننده: 385
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

از کارمندان نمونه، بازنشستگان و منتخبین حجاب برتر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا تقدیر شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا در آیین تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشستگان گفت: نیروی انسانی زیربنا، شالوده و اساس و مهمترین منبع ثروت، ترقی و منشا توسعه و پیشرفت یک سازمان است و نیروی انسانی، بالغ بر 80 درصد سرمایه معنوی و اصلی سازمان است.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا؛ دکتر مهدی رضاییان با اشاره به  اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد اهداف مجموعه دانشگاه افزود: کارمندان یک سازمان هستند که می توانند آن سازمان را پویا و شاداب کنند و تعالی ببخشند و برای اینکه اتفاق خوبی در سازمان بیفتد، باید مراقب این ثروت اصلی سازمان باشیم و اگر ما از نیروی انسانی غافل شویم، تمام توسعه های فیزیکی و تجهیزات و امکانات سازمان، ارزش پایینی پیدا می کنند .

دکتر رضاییان با اشاره به اینکه مطالبات پرسنلی، وضعیت معیشت آنها و رسیدگی به دغدغه های فکری کارکنان اولویت اول هیات رییسه دانشگاه است، بیان کرد: برای حفظ پویایی و طراوت و جوانی دانشگاه علوم پزشکی یا هر سازمان دیگری می بایست به دغدغه های کارکنان آن مجموعه رسیدگی نماییم و مدیریت سازمانی، زمانی به نحو احسن و مطلوب پیاده می شود که بتوانیم یک نیروی انسانی خلاق، شاداب، کارآمد، با فکر، با اندیشه، با فکر و ایده های نو و در فکر پیشرفت بودن تربیت کنیم و در این صورت، بی شک در مدیریت سازمانی نیز موفق هستیم.

رییس دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان مجموعه گفت: همه گیری ویروس کرونا فقط یک صحنه از فداکاری نیروهای مجموعه دانشگاه از نیروهای خدماتی گرفته تا بهداشتی و درمانی بود.

مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ماه ربیع الاول و اعیاد این ماه و قدردانی از تلاش های کارمندان خدوم مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گفت: روز میلا د حضرت رسول اکرم(ص) بعنوان روز اخلاق و مهرورزی شناخته شده است و دلیلش این است که در آن دوران، پیامبر بر رعایت کردن اخلاق و محبت کردن معروف بودند و زمانی که جامعه جاهلی به جامعه اسلامی گذار می کند، همان رفتار رسول اکرم است که آن جامعه  جاهلی را تغییر می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی عابدی با اشاره به اهمیت سه موضوع در سیستم کاری و تاثیرگذار در اصول و اخلاق کارمندی افزود: امانت داری، خدمتگزاری و مسوولیت پذیری سه اصل اساسی در اخلاق کارمندی است که در بسیاری از کارکنان مجموعه دانشگاه وجود دارد و همه باید تلاش کنیم تا بیش از پیش این اصول را رعایت نماییم.

دکتر مجتبی وردیان معاون توسعه دانشگاه با اشاره به نحوه انتخاب کارمندان نمونه گفت: به ازای هر 25 کارمند، یک کارمند نمونه انتخاب گردید که شامل 55 کارمند نمونه دانشگاه، یک کارمند نمونه شهرستانی و یک کارمند نمونه استانی می باشد.

دکتر مجتبی وردیان با اشاره به ویژگیهای کارمند خوب در سخن بزرگان از جمله تناسب داشتن با فرهنگ بومی و منطقه ای، مثبت نگر بودن، صداقت، معتمد، هدف گرا، با اعتماد به نفس بودن و ... ، از همکاران درخواست کرد با گفتمان واحد و هم افزایی بیشتر در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم عزیز قدم برداریم.

در پایان این مراسم، از کارمندان نمونه، بازنشستگان و منتخبین حجاب برتر تقدیر گردید.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه,اخبار تصویری
  • کد خبر : 9722
کلمات کلیدی
رضا اله دادپور
خبرنگار

رضا اله دادپور

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: