• 1402/08/06 - 11:22
  • - تعداد بازدید: 293
  • - تعداد بازدیدکننده: 287
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

استقرار میز خدمت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا در مصلی نماز جمعه

در آستانه روز جهانی سکته مغزی، میز خدمت بیمارستان با حضور مدیر داخلی، مدیر خدمات پرستاری، کارشناسان رسیدگی به شکایات، روابط عمومی و کادر درمان بیمارستان، در محل مصلی نماز جمعه، قبل از برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا؛ در آدینه گذشته مورخ 1402/8/5، در آستانه روز جهانی سکته مغزی، میز خدمت بیمارستان با حضور مدیر داخلی، مدیر خدمات پرستاری، کارشناسان رسیدگی به شکایات، روابط عمومی و کادر درمان بیمارستان، در محل مصلی نماز جمعه، قبل از برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تشکیل گردید.

در این برنامه که با استقبال باشکوه مردم مواجه شد، ضمن گرفتن فشار خون از نمازگزاران، با توزیع پمفلت های آموزشی به منظور آشنایی مردم با بیماری ها و مخاطراتی نظیر: سکته های مغزی، نارسایی ها و سکته های قلبی و... و همچنین اقدامات و مراقبتهای لازم در هنگام مواجهه با این مشکلات، تغذیه در بیماران قلبی - عروقی، روش های تنظیم و کاهش فشار خون اطلاع رسانی شد.

گفتنی است در این برنامه که با مساعدت و همکاری واحد روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) برگزار گردید به سوالات مردمی در حوزه درمان به نحو مقتضی پاسخ داده شد و تصمیمات لازم در خصوص رفع مشکلات بیمارستانی، در حد امکان و برابر مقررات قانونی اتخاذ گردید.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه,اخبار تصویری
  • کد خبر : 9896
کلمات کلیدی
رضا اله دادپور
خبرنگار

رضا اله دادپور

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: