• 1402/10/16 - 09:09
  • - تعداد بازدید: 320
  • - تعداد بازدیدکننده: 301
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جشنواره غذای سالم خانواده در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا

شورای امور بانوان با مساعدت معاونت فرهنگی و همکاری روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و مادر برگزار کرد.

      همزمان با ولادت سراسر نور حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، با هدف ترویج فرهنگ غذای سالم با کمترین میزان استفاده از چربی و روغن های ناسالم، نمک، شکر و انواع سس های مضر و همچنین در راستای استفاده از مواد غذایی با ارزش تغذیه ای بالا به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن، جشنواره غذای سالم خانواده به همت شورای بانوان و با مساعدت معاونت فرهنگی و روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در محل راهرو مدیریت این محل برگزار گردید.

     در این جشنواره که با استقبال چشمگیر بانوان شاغل در مجموعه علوم پزشکی فسا روبرو شد، شرکت کنندگان با تهیه و پخت انواع غذاها و فست فودها، دسرها و نوشیدنی ها در سه گروه اصلی غذاهای سنتی سالم، فست فودهای خانگی سالم و دسر و انواع نوشیدنی های سالم به رقابت با هم پرداختند.

در پایان این جشنواره، پس از داوری غذاها، به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا و به سایر شرکت کنندگان نیز هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید.

گفتنی است برگزاری این گونه جشنواره ها، ضمن ترویج فرهنگ غذای سالم، سبب شور و هیجان در بین کارکنان و مشارکت و همدلی بیشتر خانواده ها می گردد که قطعا افزایش نشاط و امید، در کنار وجه سرگرمی این قسم فعالیت ها کاملا هویداست.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه,اخبار تصویری
  • کد خبر : 10419
کلمات کلیدی
رضا اله دادپور
خبرنگار

رضا اله دادپور

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: