• 1402/03/09 - 13:19
  • - تعداد بازدید: 94
  • - تعداد بازدیدکننده: 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تشکیل جلسه شورای فرهنگی

برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا در سال 1402

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)فسا؛ دومین جلسه شورای فرهنگی این بیمارستان، به ریاست مدیر داخلی بیمارستان و با حضور اعضای این شورا تشکیل گردید.

مهندس مجتبی خالقی، معاون فرهنگی شورای فرهنگی بیمارستان در این خصوص گفت: با توجه به اینکه در جوامع مختلف، بیمارستان ها و مراکز درمانی یکی از مراکز پیشرو در تعالی فرهنگ عمومی و اعتلای ارزش های اخلاقی جامعه محسوب می شوند لذا باید این مراکز، در عین حفظ کرامت و احترام به بیمار، بهترین خدمات، منطبق با ارزش ها، باورها و هنجارهای مخاطبان و مراجعان ارائه نمایند.

مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی حضرت ولیعصر(عج) فسا به دلیل حضور همزمان اساتید، دانشجویان، پزشکان، پرستاران و کارکنان خدوم نظام سلامت و همچنین مراجعه بیماران و همراهان، علاوه بر ارائه خدمات درمانی، فرصت ها و ظرفیت هایی کم نظیر و تاثیرگذار در مسیر رشد معنویت و اخلاق اسلامی در شهرستان دارد.

خالقی افزود: استفاده بهینه از این فرصت ها، نیازمند انسجام و همدلی هرچه بیشتر کلیه مسئولین بیمارستان و تمامی عناصر موثر در فضای فرهنگی واحدهای ارائه دهنده خدمات در بیمارستان می باشد.

وی در ادامه از تشکیل دومین جلسه شورای فرهنگی بیمارستان با همین نگاه و رویکرد خبر داد.

معاون فرهنگی بیمارستان اظهار داشت: طرح موضوعاتی نظیر: امور نماز و نمازخانه های بیمارستان، امور رفاهی کارکنان و گیرندگان خدمت بیمارستان، مباحث حوزه دانشجویی، تعامل با اصحاب رسانه و... همه و همه مطالبی بودند که با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان و همراهان بیمار، ارائه خدمات بهتر به بیماران، با حفظ اصول و رعایت موازین طرح انطباق و پوشش حرفه ای و در یک کلام، "پیوست فرهنگی" بر فعالیت های بیمارستان، از جمله مباحثی بودند که در این جلسه به شور و مشورت گذاشته شد.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه
  • کد خبر : 9032
کلمات کلیدی
علی دیناروند
خبرنگار

علی دیناروند

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: