• 1402/04/01 - 05:44
  • - تعداد بازدید: 169
  • - تعداد بازدیدکننده: 164
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از دو پرستار بخش داخلی بیمارستان توسط همراه بیمار

همراه یکی از بیماران بستری در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی حضرت ولیعصر(عج)فسا، از دو نفر از پرستاران بخش داخلی، سرکار خانم ها زهره رئیسی و فاطمه صفرپور تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا؛ روز گذشته همراه یکی از بیماران بستری در این مرکز آموزشی درمانی، با حضور در دفتر مدیریت امور عمومی بیمارستان، از دو نفر از پرستاران بخش داخلی، سرکار خانم ها زهرا رئیسی و فاطمه صفرپور تقدیر نمودند.

همراه بیمار در گفتگو با خبرنگار واحد روابط عمومی گفت: پدرشان حدود 2 ماه پیش در منزل دچار ایست قلبی گردید و توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل می شوند و با سطح هوشیاری پایین، در حالی که به دستگاه وصل بودند از اتفاقات به بخش داخلی منتقل می شوند.

وی ضمن تشکر از کادر درمان شاغل در بخش داخلی، در خصوص این تقدیر افزود: با انجام مراقبت های شبانه روزی و نظارت دائم، اقدام مسئولانه و به مدد تجربه های این دو پرستار با یاری خداوند متعال، دیروز پدرشان در حالی که از دستگاه ونتیلاتور جدا، با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص و راهی منزل شدند.

وی در پایان گفت: وظیفه خود دانستیم که به پاس تلاش های شبانه روزی و ایثار مدافعان سلامت، به نمایندگی از همه این عزیزان، از این دو پرستار سخت کوش از طرف خانواده بیمار تقدیر و تشکر نماییم.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه
  • کد خبر : 9146
کلمات کلیدی
علی دیناروند
خبرنگار

علی دیناروند

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: