• 1402/06/05 - 11:51
  • - تعداد بازدید: 380
  • - تعداد بازدیدکننده: 369
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در مرکز درمان ناباروری (IVF) بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)فسا اتفاق افتاد:

به گزارش واحد روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)فسا؛ پنجمین زوج فسایی دارای مشکل ناباروری، پس از گذشت 4 سال نازایی، با مراجعه به مرکز درمان ناباروری (IVF) این بیمارستان، زیر نظر دکتر معصومه زارعی، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ فوق تخصصی نازایی و IVF ، بعد از 3 ماه مراجعه، با اولین IUI  دو قلو باردار شدند.

دکتر زارعی در گفتگو با خبرنگار این واحدگفت: "ماهان و مبین" پنجمین و ششمین نوزاد متولد شده با درمان های کمک ناباروری، با وزن های 3کیلو و 3کیلو 100 گرم به روش سزارین توسط سرکار خانم دکتر افسانه صلاحی، متخصص زنان و زایمان، عضو هیات علمی دانشگاه، در زایشگاه این مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی پای به عرصه وجود گذاشتند و شادی بخش خانواده خود و کادر درمان گردیدند.

این فوق تخصصی نازایی ادامه داد: والدین این نوزادان که در سال 1397 و بعد از 5 سال نازایی، توسط دکتر کوکبی در همین مرکز درمان ناباروری صاحب اولین فرزند شده بودند، قریب به 4 سال از مشکل ناباوروری رنج می بردند که با کمک روش درمان ناباروری آی یو آی، مجددا به آرزوی خود رسیدند. 

این فوق تخصص نازایی ضمن رضایت از حال عمومی مادر و نوزادان در خاتمه افزود: 90درصد هزینه های درمان در مرکز درمان ناباروری فسا با تعرفه دولتی محاسبه و پرداخت می شود.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه,اخبار تصویری
  • کد خبر : 9536
کلمات کلیدی
رضا اله دادپور
خبرنگار

رضا اله دادپور

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: