• 1402/02/21 - 08:39
  • - تعداد بازدید: 116
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سمپاشی تمام بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) فسا

سمپاشی کلی بخشهای درمانی و غیر درمانی توسط بخش خصوصی با نظارت بهداشت محیط بیمارستان

کارشناس بهداشت محیط بیمارستان خانم آسیه رضایی در مصاحبه با واحد روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا در خصوص سمپاشی و مبارزه با حشرات موذی گفت: امسال برای اولین بار توسط شرکت تخصصی در حوزه سمپاشی و مبارزه با جانوران موذی، که دارای شماره مجوز فعالیت رسمی بوده و مورد تایید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فسا بود و با روش های اصولی، سمپاشی آشپزخانه و سلف سرویس بیمارستان، کلیه طبقات و محوطه بیمارستان به صورت کامل در مورخه 1402/02/14 انجام گردید.

این کارشناس در ادامه گفت: در ادوار قبل، سمپاشی توسط خود مجموعه انجام می شد که با توجه به قدمت بیمارستان، سم های قبلی به کار رفته دیگر راندمان لازم را نداشت. 

وی افزود: بخشهای اداری، نمازخانه، سوپرمارکت و سه بخش آی سی یو جراحی، دیالیز و زایشگاه باقیمانده از مرحله اول در تاریخ 1402/02/20 سمپاشی شدند که با توجه به روش طعمه گذاری، این مدت سمپاشی کاملا اصولی می باشد.

ایشان با بیان این واقعیت که احتمال دارد برخی از حشرات پس از سمپاشی فاز اول، به سایر بخشها مهاجرت نمایند و از اینکه ممکن است باعث آزردگی خاطر برخی از مراجعین گردد، پیشاپیش عذرخواهی نمود.

رضایی در خاتمه افزود؛ امروز از اینکه پس از چندین ماه رایزنی (از1401/07/26) سمپاشی اصولی بیمارستان فسا که از الزامات ضروری همه بیمارستان ها می باشد به نحو احسن، اتفاق می افتد بسیار خوشحالم.

 

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه
  • کد خبر : 8939
کلمات کلیدی
علی دیناروند
خبرنگار

علی دیناروند

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: