• 1402/07/09 - 14:10
  • - تعداد بازدید: 275
  • - تعداد بازدیدکننده: 268
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

عیادت مدیران و مسئولان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)فسا از بیماران سالمند، در 9 مهرماه، روز جهانی سالمند

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا؛ همزمان با هفته ملی سلامت سالمندان در دومین هفته مهرماه، مدیر داخلی بیمارستان به همراه مدیر پرستاری، سوپروایزر آموزش سلامت، مسئول دفتر بهبود کیفیت، سوپروایزر آموزشی و جمعی از مسئولان بیمارستان با حضور در بخش های درمانی ضمن عیادت از بیماران سالمند، با اهدای شاخه گل به همراه با پمفلت های آموزشی به این عزیزان، این هفته را گرامی داشتند.

گفتنی است سازمان ملل در سال ۱۹۸۲ شورای جهانی سالمندی را تشکیل داد و در همان سال طرحی را برای تعیین یک روز جهانی برای سالمندان ارائه داد تا اینکه در سال ۱۹۹۰ این شورا اول اکتبر را روز جهانی سالمندان تعیین کرد. همه ساله درایران هفته ای تحت عنوان هفته ملی سالمند تعیین و برنامه های متنوعی به همین مناسبت برگزار می گردد. هر ساله از طرف سازمان جهانی شعاری برای این روز در نظر گرفته می‌شود. 

به پیشنهاد سازمان بهزیستی کشور و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، 9 مهرماه به عنوان روز سالمندان در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است. امسال نیز با شعار "حمایت های اجتماعی، اقتصادی و تکریم سالمندان" این روز را به سالمندان اختصاص داده اند.

پیری و سالخوردگی امری اجتناب ناپذیر و غیرقابل برگشت است که به طور طبیعی، دست کم یک چهارم از دوران زندگی بشر را تشکیل داده و هر فرد باید بتواند از این دوران نهایت استفاده را برده و از زندگی خود لذت ببرد.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه,اخبار تصویری
  • کد خبر : 9731
کلمات کلیدی
رضا اله دادپور
خبرنگار

رضا اله دادپور

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: