• 1402/04/04 - 13:20
  • - تعداد بازدید: 164
  • - تعداد بازدیدکننده: 154
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همزمان با هفته قوه قضائیه انجام شد:

عیادت از بیماران و بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا؛ در روز یکشنبه مورخ 1402/04/04 همزمان با چهارمین روز هفته قوه قضائیه، حجه الاسلام والمسلمین دکترعلی خورشیدی، رئیس محترم دادگستری شهرستان فسا، آقای مهرزاد هوشمندی، دادستان معزز شهرستان به همراه هیات همراه در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) حاضر شدند.

بر این دیدار صمیمی که دکتر بابک پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیران ارشد دانشگاه، ریاست و مدیران بیمارستان نیز حضور داشتند، ضمن تفقد و عیادت از بیماران بستری در بخش ها، روند ارائه خدمات درمانی بررسی و ازنزدیک با این فرآیند آشنا شدند.

این دو مدیر ارشد دستگاه قضایی شهرستان، ضمن عرض خداقوت به مدافعان سلامت، در این بازدید، دستور پیگیری مسائل حقوقی و قضایی برخی از بیماران را نیز صادر نمودند.

رئیس دادگستری شهرستان، در پایان عیادت از بیماران، با تشکر از خدمت رسانی مطلوب به بیماران، ضمن اظهار رضایت از میزان همکاری فعلی فی مابین بیمارستان و دادگستری، با توجه به برکات تعمیق این همکاری ها که قطعا متوجه مردم و سبب عدم تضیع حقوق همشهریان می گردد، خواستار توسعه همکاری ها و ارتقاء آن گردید. 

درخاتمه، به پاس بزرگداشت هفته قوه قضائیه و ارج نهادن به شهدای والامقام این قوه و قدردانی از زحمات شبانه روزی دستگاه قضائی شهرستان در تامین امنیت شهرستان خصوصا امنیت روانی همشهریان و رویکرد سلامت محور این دستگاه و پشتیبانی از مدافعان سلامت، از این عزیزان تقدیر  گردید.

 
 
  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه
  • کد خبر : 9180
کلمات کلیدی
رضا اله دادپور
خبرنگار

رضا اله دادپور

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: