• 1401/06/24 - 07:59
  • - تعداد بازدید: 108
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت سرپرست بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) فسا، متن پیام به شرح زیر می باشد. 

                                                       بسم الله الرحمن الرحیم

با درود بر ارواح طیبه شهدای کربلا، فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به تمامی مسلمانان به ویژه همشهریان وهمکارانم در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا  تسلیت عرض می کنم.
اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست. در آیینه تاریخ ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می شود و کران تاکران را در می نوردد. چنین حادثه هایی، جاودانه و ماندگار است و هیچ سدّ و حائلی را توان پوشاندن آنها نیست.

یاد امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، با هر اربعین، حرمتی فزون تر می یابد؛ زیرا گرامی داشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگهداشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است.

این روزها با فرا رسیدن اربعین حسینی، میلیونها عاشق و دلداده با پای پیاده از سراسر جهان بویژه از کشور عزیزمان ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین رهسپار سفر کربلا شده اند تا علاوه بر حضور پرشور در این مراسم معنوی که نمایشگر اقتدار اسلام و مسلمین است، پیام مهم عاشورا را که همانا شهادت، استقامت و پایداری است، به گوش مستکبران و دشمنان اسلام و قرآن برسانند.

در پایان با تسلیت مجدد این ایام  به تمامی محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مریدان آن حضرت، عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمایم.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار
  • کد خبر : 6887
کلمات کلیدی
علی رحیمی
خبرنگار

علی رحیمی

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: